فرمانده انتظامی استان گفت : در راستای حمايت از توليدات داخلی طی مراسمی 12 تن انواع كالای قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان در حاشيه انهدام كالای قاچاق گفت : در اجرای تدابير مقام معظم رهبری مبنی بر انهدام و آتش زدن كالای قاچاق و تحقق شعار حمايت از كالای ايرانی طی مراسمی مقادير قابل توجهی كالای قاچاق انهدام و آتش زده شد.

وی افزود : 12 تن انواع كالا های قاچاق از قبيل كالا های دخانی و آرايشی و بهداشتی با همكاری سازمان جمع آوری و فروش اموال تمليكی و پليس آگاهی آتش و منهدم شدند.

سردار آزادی با بيان اينكه ارزش اين كالا ها چهار مليارد ريال برآورد شده است خاطر نشان كرد : لازمه حمايت از توليد و اشتغال داخلی مبارزه قاطع و جدی با قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اينكه هدف دشمنان از قاچاق ، ضربه به فرهنگ كشور است تاكيد كرد: قاچاق كالا باعث تعطيلی واحد های توليدی ، افزايش بيکاری و زمينه بروز برخی از جرايم را در کشور فراهم می كند.

سردار آزادی بر انسجام يگان های مختلف انتظامی استان در مبارزه با قاچاق كالا تاكيد و خاطر نشان كرد : بايد برای مبارزه با قاچاق كالا يک عزم ملی ايجاد و زشتی و پيامدهای منفی قاچاق برای مردم شناسانده شود.

وی در پايان با بيان اينکه مبارزه جدی با جرايم اقتصادی در دستور کار پليس است گفت: حمايت از توليد ملی در گرو مبارزه جدی با قاچاق كالا است.


انتهای پیام /ک


مبارزه جدی با قاچاق كالا بهترین راه برای حمایت از تولید ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.