یکی از مقامات پلیس انگلیس و ولز درباره فشار شدیدی که سفر دونالد ترامپ بر نیرو‌های امنیتی این کشور وارد می‌کند، هشدار داد.

پلیس انگلیس: سفر ترامپ فشار شدیدی به نیرو‌های امنیتی این کشور وارد خواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، سایمون کمپتون، رئیس عملیاتی «فدراسیون پلیس انگلیس و ولز» هشدار داد که سفر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس، فشار شدیدی را به نیروهای پلیس این کشور وارد خواهد کرد و تأمین امنیت مراسمی که رئیس جمهور آمریکا در آنها حضور دارد، بر استرسی که در حال حاضر به خاطر بازی های جام جهانی در انگلیس حاکم است، خواهد افزود.

وی در ادامه گفت: علاوه بر حفظ امنیت ترامپ، همه نیروهای ویژه انگلیس باید افسران خود را برای برقراری نظم در مکان های برگزاری تظاهرات در لندن و دیگر شهرها آماده کنند. با وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق برای حفظ امنیت دونالد ترامپ در این کشور، همچنان برخی نیروها و ارگان ها تحت فشار شدید قرار خواهند گرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که با وجود اینکه رئیس جمهور آمریکا نیروهای امنیتی خود را به همراه خواهد آورد، وظیفه پلیس انگلیس است که امنیت بیشتری برای او فراهم کند و در عین حال کنترل اعتراضات را هم در دست داشته باشد. از جمله آن می توان به تظاهرات 13 ژوئیه با عنوان «ترامپ را متوقف کن» که قرار است در سراسر انگلیس برگزار شود، اشاره کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که قرار است هزاران نفر از مردم انگلیس در اعتراض به سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ در مرکز لندن تظاهرات کنند. فعالان ضد ترامپ هم قرار است در اعتراض به سفر او به انگلیس، یک بالون «بچه ترامپ» را بر فراز ساختمان پارلمان انگلیس به پرواز درآورند. صادق خان، شهردار لندن نخست با به پرواز درآوردن این بالون مخالفت کرده بود که در نهایت روز گذشته اجازه آن را صادر کرد.

سفر رئیس جمهور آمریکا به انگلیس تاکنون چندین بار به دلیل بیم او از احتمال برگزاری تظاهرات گسترده در لندن، لغو شده است. در نهایت حدود دو ماه پیش مقامات انگلیسی اعلام کردند دونالد ترامپ اواسط ماه جاری میلادی (ژوئیه) به انگلیس سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار