رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: فروشنده طلا و جواهرات تقلبی در تهران توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری فروشنده طلای جعلی در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ صادق ضرونی رئیس كلانتری 112 ابوسعید، سرهنگ صادق ضرونی در رابطه با دستگیری متهمی خبر داد كه با شیوه آب طلا كردن نقره، طلا و جواهرات جعلی را در شکل های دستبند، گردنبند و زنجیر به مردم می فروخت.

وی در ادامه گفت: متهم مرد 27 ساله ای است كه شگردش برای جذب مشتری چرب زبانی، اعلام قیمت پایین نسبت به مغازه دار و جعل فاكتورهای طلافروشی بود.

سرهنگ ضرونی ادامه داد و گفت: روز گذشته ماموران كلانتری 112 ابوسعید در جریان شناسایی یك جاعل و كلاهبردار قرار گرفتند كه با شیوه ای زیركانه از مردم كلاهبرداری می كرد ماموران تجسس كلانتری به محل اعلامی رفتند كه در آنجا با هماهنگی شاكی موفق به بازداشت متهم پرونده شدند.

وی در باره شکایت شاکی پرونده گفت: شاكی پرونده با حضور در كلانتری اعلام کرد که حدودا هشت ماه پیش بود كه همسرم در سایت «دیوار» یك دستبند با قیمت مناسب را پیدا كرد، با یكدیگر سرقرار رفتیم و در حالیكه قیمت واقعی آن دستبند چهارمیلیون تومان بود فروشنده كه فرد بازداشت شده است آن را به ما سه میلیون و 200 هزار تومان اعلام كرد و با این تفاسیر و با چرب زبانی های او ما گول خوردیم چراكه او حتی برای این كارش فاكتور نیز جعل كرده بود، بعدا كه به طلافروشی درج شده در فاكتور مراجعه كردیم متوجه جعلی بودن مهر و امضای آنان و همچنین طلا نبودن دستبند مذكور شدیم تا اینكه بالاخره در بررسی های دوباره مان در سایت «دیوار»، چند روز پیش یك آگهی را مشاهده كردیم و با این مرد یك جا قرار گذاشتیم. او چهره خود را كاملا تغییر داده بود و با این شیوه قصد داشت ما او را شناسایی نكنیم. به بهانه اینكه می‌خواهیم از صحت طلا بودن دستبند انتخابی همسرم مطمئن شویم، او را به یك طلافروشی كشاندیم و در این مدت فرصت كردیم كه پلیس را در جریان موضوع بگذاریم و همین كه پلیس رسید خوشبختانه او بازداشت شد.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید در ادامه توضیح داد و گفت: متهم این پرونده با جعل انواع مهر و فاكتور، سعی می كرد كار خود را دقیق و درست جلوه بدهد و در ادامه وقتی سر قرار با مالباختگان حاضر می شد با چرب زبانی آنها را فریب می داد و با بهانه اینكه قرار است به زودی به اروپا برود و به همین دلیل قصد دارد جنسش را ارزان بفروشد، شكات را گول می زده است.

وی در پایان افزود: در بازرسی كیف همراه متهم 27 ساله، تعدادی گردنبند، ‌دستبند و زنجیر آب طلا كاری شده كشف شد كه متهم قصد داشت آنها را نیز از طریق سایت دیوار به فروش برساند. متهم معترف شده است قبل از این شغل نیز در كار طلاسازی بوده و به همین دلیل در آب طلا كردن نقره مهارت خاصی داشته است.

انتهای پیام/

 

دستگیری فروشنده طلاهای تقلبی در سایت دیوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار