امانی مطرح کرد؛

تهران الگوی تمام مسائل اجتماعی است

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تهران الگوی تمام مسائل اجتماعی است، گفت: طبق آمار مردم ایران از نظر کمک مالی رتبه 12 را در جهان دارا هستند.

تهران الگوی تمام مسائل اجتماعی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، خطاب به سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به شهر تبریز که بدون متکدی است، اظهار کرد: طرح ساماندهی متکدیان در تبریز به علت حضور و همکاری مردم موفق شد.

وی با تاکید بر اینکه تهران الگوی تمام مسائل اجتماعی است، گفت: طبق آمار مردم ایران از نظر کمک مالی رتبه 12 را در جهان دارند، اما در خصوص کمک داوطلبانه مردم ایران در رتبه‌های آخر هستند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کمیته امداد که واقع در سوهانک بود و به فروش رسید، گفت: موضوعی که مطرح است علت دارایی ملک به این بزرگی در سوهانک برای کمیته امداد است که در افکار عمومی سوال برانگیز شده است، با توجه به اینکه مخالفان کمیته امداد فعال هستند، باید گزارشی را از خارج از کشور نیز تهیه کنیم، همچنین در خصوص میزان خدمات رفاهی کمیته امداد نیز به مردم گزارش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار