مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان از تردد ۵ میلیون و ۸۲ هزار وسیله نقلیه در سطح استان خبر داد.

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت:در سه ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۸۲ هزار تردد وسیله نقلیه در سطح استان لرستان داشته ایم.

وی افزود: این مقدار نسبت به سال گذشته ۵ و ۸ دهم درصد افزایش داشته است، این آمار نشان دهنده‌ این است که ما نه تنها به عنوان یکی از استان‌های معبر از جنوب به مرکز، بلکه به عنوان مقصد هدف گردشگری هم شناخته شده ایم و به همین دلیل شاهد افزایش آمار تردد وسایل نقلیه در استان هستیم.

پخش ۷۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با اشاره به نیاز ساماندهی معابر گفت: در سه ماهه نخست امسال ۷۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر استان پخش کرده ایم که نسبت به اعتبارات ابلاغی در این بخش ۵۰ درصد رشد داشته ایم.

وی بیان کرد: این ۷۲ هزار تن آسفالت تمام شهرستان‌های استان لرستان را دربرگرفه است و این روند ادامه خواهد داشت و امیدواریم که تا قبل از شروع بارندگی‌ها بتوانیم همه محور‌های استان را که دارای مشکل‌هایی مانند چاله و روکش آسفالت نامناسب در معابر اصلی و فرعی هستند را متناسب با اعتبارات ساماندهی کنیم.

وجود ۱۱۸ نقطه حادثه خیز در لرستان

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:۱۱۸ نقطه حادثه خیز در استان لرستان داریم که ۴۹ تا از این نقاط حادثه خیز در اولویت اصلی کاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در سال جاری ۱۰ نقطه حادثه خیز را در نظر گرفته ایم که اصلاح هندسی و آشکار سازی را در این مناطق انجام دهیم.

شرفی گفت: برای انجام این پروژه پیمان کار‌هایی را مشخص کرده ایم و امیدواریم با سرعت بخشیدن به انجام این طرح ها، در کاهش تلفات جاده‌ای اقدامات مناسبی انجام دهیم.

انتهای پیام/د

۱۱۸ نقطه حادثه خیز در لرستان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.