نام نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ زمزم  معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو صندوق اعتباری هنر است.

وی افزود: به دنبال ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به اعضای صندوق اعتباری هنر و براساس قرارداد منعقد شده با بیمه سرمد، نام نویسی بیمه تکمیلی در یک مرحله و بدون تمدید تا 21 تیر از طریق وب سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir انجام می شود.

زمزم  با بیان اینکه در این قرارداد سطح جامعی از خدمات درمانی در قالب ٣ طرح شامل امید، آرامش و رفاه با تعهدات و پوشش های فراتر از سال قبل ارائه خواهد شد، گفت : تلاش شده تا حداکثر خدمات با کمترین هزینه برای اعضاء، انجام و تمامی خدمات بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو به اعضاء ارائه خواهد شد.

 معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد:  براساس این قرارداد، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق می باشد.

وی گفت: همچنین با تصمیم صندوق اعتباری هنر، امسال «بیمه عمر و حوادث» نیز به فهرست خدمات هر سه طرح بیمه( امید، آرامش و رفاه) افزوده شده و سقف تعهد بیمه فوت طبیعی، ٢٠ میلیون تومان و فوت ناشی از حوادث ٤٠ میلیون تومان است.

انتهای پیام/ ط آ

نام نویسی بیمه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در خراسان جنوبی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.