فرماندار بافق گفت: بصورت نامحدود به متقاضیان اشتغالزایی در روستا، وام‌های ۶ درصد با بازه زمانی ۵ ساله اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زاده رحمانی، فرماندار بافق در نشست دهیاری و شهرداری‌ها از رفع مشکل آب قطرم، گازرسانی به دهستان کوشک، تعریض جاده قطرم-شادکام و ارائه تسهیلات و وام‌های اشتغالزایی به روستائیان خبر داد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به ارائه وام‌های اشتغال زایی با بهره پایین به روستاییان گفت: بصورت نامحدود به متقاضیان اشتغالزایی در روستا، وام‌های ۶ درصد با بازه زمانی ۵ ساله اختصاص داده می‌شود.

وی بافق را شهرستان سبز از لحاظ تامین انرژی خواند و تصریح کرد: تنها دهستان کوشک مشکل گاز دارد که به زودی پیامانکار آن مشخص می‌شود.

فرماندار بافق در رابطه با کاهش درآمد روستا‌ها بیان داشت:با تصویب قانون جدید از تیرماه سال گذشته، عوارض جمع آوری شده در کل استان با توجه به سرانه جمعیت شهر‌ها تقسیم می‌شود.

زاده رحمانی در خصوص کمبود آب قطرم خاطر نشان کرد: در نشست با مدیرعامل آبفا با براشت آب از چاه‌های اطراف قطرم موافقت شده است.

وی در ادامه با اشاره به حوزه راه‌ها خاطر نشان کرد: ۳۵ کیلومتر از راه‌های کشاورزی آسفالت شده و همچنین روکش جاده کوشک- گزستان تامین اعتبار شده است.

زاده رحمانی افزود: در خصوص جاده قطرم - شادکام تعریض پل‌ها در دست اقدام است تا باریک بودن جاده حادثه ایجاد نکند.

فرماندار در پایان به برخی از برنامه‌های هفته دولت در سال جاری پرداخت و بیان داشت: درهفته دولت دوکارخانه فرواری خرما را که از تسهیلات روستایی استفاده کردند افتتاح می‌شود و همچنین دهیار‌هایی که پروژه شاخص معرفی کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال وام دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ص

ارائه وام 6 درصد به متقاضیان اشتعالزایی روستایی در بافق

برچسب ها: اقتصادی ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.