در حالی که هواداران ستاره پرتغالی رئال مادرید این روزها در مادرید و تورین سخت پیگیر آینده این بازیکن هستند،او سرگرم گذراندن تعطیلات در یونان است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها در حالی که یوونتوس در تلاش است تا کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید به خدمت بگیرد او در آرامش مشغول گذراندن تعطیلات پس از جام جهانی 2018 و منتظر حل و فصل شدن موضوع آینده خود است.

مسائل مربوط به انتقال رونالدو از رئال مادرید هنوز باقی است، که مهمترین آن این است که پرز از این بازیکن خواسته علنا اعتراف کند مایل به ترک برنابئو است. با این حال،این که آیا این موضوع انجام خواهد شد یا نه، موضوع دیگری است.

خوشگذرانی رونالدو در یونان، هیاهو در مادرید و تورین

غول های تورین به نوعی مطمئن هستند که بازیکن مد نظر خود را جذب می کنند و باید به یاد داشته باشید که با جذب فاتح توپ طلا آنها قراردادی امضا خواهند کرد که سری A از اوایل هزاره جدید به خود ندیده است.

رونالدو در حال سپری کردن تعطیلات خود در یونان در یک هتل لوکس واقع در کاستا ناوارینو است. او مجموعه ای از عکس هایش را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد که در آنها کاملا آرام و فارغ از گمانه زنی ها در مورد ترک سانتیاگو برنابئو به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


آرامش در یونان اضطراب هواداران  در مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار