نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:دشمنان در تلاشند مسلمانان را از الگو‌های دینی شان جدا کنند که باید با اتحاد این نقشه را نقش بر آب کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در مدرسه علمیه معصومیه (سفیران هدایت) گفت:: امروزه استکبار جهانی، آل سعود و انگلیس اتحاد بین مسلمانان را نمی‌توانند ببیند برای همین درصدند تا افراد را از الگو‌های دینی جدا کنند.


وی افزود: انگلیس با استفاده از برداشت‌های انحرافی که توسط برخی پیشوایان کج فهم از قرآن حاصل شده است، مکتب وهابیت را بوجود آورد و امروز نیز دشمن در فضای مجازی شبهات زیادی ایجاد می‌کند که باید جوانان هوشیار باشند.


حجت الاسلام عبادی گفت: بیشتر نقشه‌هایی که دشمن برای مسلمانان پیاده می‌کند ریشه در این دارد که دنیای اسلام، امام صادق (ع) را به خوبی نشناخته است.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه امروزه تحریم‌ها برای ما اثر ندارد و آینده مال ملت ایران است افزود: ما با تأسی به ائمه اطهار تمامی سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و رئیس جمهور آمریکا همانند مقامات قبلی این کشور هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

منبع:صدا و سیما
انتهای پیام/ب


مراسم شهادت امام صادق (ع) در بیرجند

برچسب ها: ائمه اطهار ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.