استاندار یزد بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات شورای شهر بعداز قطعی شدن آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست استاندار با اعضای شورای شهر به ارائه گزارش یک ساله شهرداری پرداخت و گفت: در طی این یک سال تمام برنامه‌ها و جلسات شورا شفاف سازی شده و پخش زنده جلسات، اولین حرکت شورای پنجم در این راستا بوده است.

سفید راه‌اندازی قطار سریع السیر در مسیر یزد به تهران و بلعکس، پیگیری لازم برای راه‌اندازی قطار حومه‌ای یزد، کسب مجوز پرواز‌های خارجی از فرودگاه شهید صدوقی و تصویب راه‌اندازی اولین خط بی آر تی در شورای ترافیک شهر یزد را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار شورای اسلامی شهر یزد دانست.

استاندار یزد نیز با تبریک سالگرد ثبت جهانی یزد گفت: من در ۸ استان کار کردم، در بین آن‌ها یزد از مزیت‌های بسیاری برخوردار است و ازخوش نام‌ترین استان‌ها است.

زمانی قمی هم چنین خطاب به دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: وقتی مصوبات شورا قطعی شد باید اجرا شوند.

عباسی سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: هدف از برگزاری چنین جلسه‌ای هم افزایی بین شهرداری، شواری شهر و دستگاه‌های دولتی در زمینه اداره‌ی شهر است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برگزاری چنین جلساتی تداوم داشته باشد و دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های درآمد پایدار، صنعت و معدن برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ ا
استاندار یزد خواستار اجرای قطعی مصوبات شورای اسلامی شد

برچسب ها: شورای شهر ، جهانی شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.