نهاوند میزبان 3 مسابقه ملی

امسال 3 مسابقه ملی به میزبانی همدان برگزار می شود.

نهاوند میزبان 3 مسابقه ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهرداد سعدی نژاد ، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: امسال میزبان مسابقات ووشو، کشتی و اتومبیل رانی قهرمانی کشور به میزبانی شهر نهاوند هستیم.

وی با بیان اینکه نهاوند جزو شهرستان های مستعد و موفق در ورزش استان همدان به شمار می رود که البته برای میزبانی های ملی همواره مشکل خوابگاه داشت و اکنون این دغدغه برطرف شد افزود: مشکل نبود خوابگاه ورزشی که مانع بزرگی برای کسب میزبانی رقابت های ملی برای این شهرستان به شمار می رفت، با تلاش های صورت گرفته برطرف شد و از این پس می توانیم میزبان رویدادهای کشوری باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: خوابگاه ورزشی شهرستان نهاوند با ظرفیت یکصد نفر پیش از این ساخته شده بود، اما اکنون در حال تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز آن هستیم و از ابتدای ماه آینده مهیای بهره برداری است.

مهرداد سعدی نژاد با اشاره به اینکه بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت می کنند اظهار داشت:میزبانی رقابت های ملی و بین المللی به طور قطع در پیشرفت و موفقیت ورزش نهاوند کمک شایانی می کند و یکی از سیاست های اصلی دستگاه ورزش این شهرستان به شمار می رود.

وی ادامه داد: نهاوند در اغلب رشته های ورزشی دارای استعداد و نخبه است و در بخش بانوان نیز جزو برترین های استان در کشور هستیم.

سعدی نژاد اضافه کرد: تاکنون موفق به کسب چهار سهمیه بازی های آسیایی جاکارتا شده ایم و امیدواریم در فرصت باقی مانده نیز به تعداد سهمیه های آسیایی خود اضافه کنیم.

انتهای پیام/ا

فعالیت 9 هزار ورزشکار سازمان یافته در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.