شهردار جديد اسلام آباد غرب مهمترين برنامه هاي خود براي آينده شهر را ارتقا رضايتمندي شهروندان،تزريق اميد و نشاط در شهر، عنوان كرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمیدی تبار شهردار جدید اسلام آباد غرب در سخنانی مهمترین برنامه‌های خود برای آینده شهر را ارتقا رضایتمندی شهروندان، تزریق امید و نشاط در شهر، تعامل با مجموعه مدیران، تغییر سیمای بصری و مبلمان شهری، احیای حقوق شهرداری، احداث پارک در سطح محلات، ساماندهی نممایشگاه داران، انجام مطالعه برای ایجاد زیرگذر روگذر در میدان شهید هدایت و احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر عنوان کرد.

 فخری مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری عنوان کرد خواسته ما از شهردار جدید اسلام آباد غرب مواردی است که وی  بعنوان برنامه‌های کاری خود عنوان کرد .
فرماندار اسلام آباد غرب  گفت:قطعا نیازمندی‌های حوزه شهر در جلسات مختلف به شهردار انتقال داده خواهد شد و سعی خواهیم کرد اعتبارات دولتی را هم برای کمک به شهرداری در نظر بگیریم و انتظار داریم با معرفی شهردار از امروز شاهد کار و تلاش بیشتر برای خدمت به مردم و تغییر فضای شهر باشیم.

 علی حمیدی تبار با حکم استاندار به سمت شهردار اسلام آباد غرب منصوب شد  نوری شهردار اسبق و  صفری سرپرست شهرداری را پیش از این برعهده داشتند.

انتهای پیام/ز

 علی حمیدی تبار با حکم استاندار به سمت شهردار اسلام آباد غرب منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.