مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: در تابستان امسال یکهزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش استان به اردو‌های زیارتی تربیتی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جاسم محمدی فارسانی روز چهارشنبه در مراسم اعزام ۱۶۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس در محل کمیته امداد لرستان افزود: از این تعداد ۵۶۰ نفر به مشهد مقدس و یکهزار و ۴۰ نفر به استان‌های اصفهان، مازندران، قم و گیلان اعزام می‌شوند.

وی افزود: این اردو‌های تربیتی زیارتی با هدف غنی سازی اوقات فراغت و افزایش توانمندی مهارت‌های زندگی و آشنایی با مفاهیم دینی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: هزینه اعزام اردو‌های تربیتی این نهاد در فصل تابستان ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم متقی نیا امام جمعه موقت خرم آباد نیز در این مراسم گفت: در عصر کنونی توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی همراه با نشاط اجتماعی و ایجاد ارتباط مناسب بین جوانان و اماکن مقدس از راهبرد‌های موفق فرهنگی به شمار می‌رود.

وی در جمع دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد یادآور شد: قرار داشتن حرم مطهر امام رضا (ع) در کشور عزیز ایران یک فرصت و نعمت اسلامی است و زیارت ائمه معصومین (ع) یک عبادت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آداب مخصوص زیارت امام رضا (ع) گفت: مهمترین دستاورد زیارت اهل بیت، نزدیکی به خداوند و اجرای احکام الهی به پیروی از قرآن و سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/د

۱۶۰۰ دانش آموز و دانشجو به اردوی زیارتی اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.