سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تشکیل سومین مجمع خیران استانی در مازندران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حبیب درگاهی سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به وضعیت خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان و انجام اقداماتی برای کمک به مردم این استان با همکاری جمعیت هلال احمر، گفت: به زودی پس از استان ‌های تهران و خراسان رضوی، مجمع خیران مازندران تشکیل می ‌شود.

وی درباره همکاری سازمان داوطلبان با مجمع خیران کشور، افزود: با هدف تکالیف قانونی این جمعیت، تفاهم‌ نامه‌ای با مجمع خیران کشور امضاء شد که بر این اساس جمعیت هلال احمر وظیفه دبیری مجمع خیران استانی را بر عهده دارد.

درگاهی با بیان اینکه پس از انعقاد تفاهم‌ نامه، نخستین مجمع خیران استانی در تهران تشکیل و پس از مشخص شدن هیات امنا و هیات خیران، چندی پیش دومین جلسه این مجمع نیز در خراسان رضوی نیز تشکیل شد،گفت: هیات مدیره آن نیز به دبیری جمعیت هلال احمر تشکیل و در خال تدارک کارهای مقدماتی برای ایجاد سومین مجمع استانی در مازندران بوده و امیدواریم ۱۰ تا ۱۵ روز آینده این مجمع نیز تشکیل شود.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هدف تشکیل این مجامع را سازماندهی هر چه سریع ‌تر برای سازماندهی مجامع استانی و بررسی مشکلات و مسائل به عنوان حلقه اتصال میان توانمندان و نیازمندان برشمرد.

وی با اشاره به حضور در استان سیستان و بلوچستان برای بررسی وضعیت مردم و فعالیت جمعیت هلال احمر برای کمک به این استان افزود: سیستان و بلوچستان با مشکلات کم‌ آبی و بی ‌آبی دست و پنجه نرم می ‌کند و خشکسالی عرصه را بر مردم استان تنگ کرده است.

انتهای پیام/ م

تشکیل مجمع خیران در مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، اورزانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.