رييس كميته فنى باشگاه استقلال گفت :بازيكنان جديد كه اكنون مصدوم هستند با نظر و تاييد شفر جذب شده اند.

جبارى :بازيكنان مصدوم با نظر شفر جذب شدند /قضيه تيام و جپاروف حل مى شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان على جبارى رييس كميته فنى استقلال درباره حواشی و  اتفاقات اين روزهاى باشگاه استقلال گفت :با توجه به مسايل مالى باشگاه اكنون برخی اتفاقات رخ داده است که قابل حل شدن است .

او در ادامه درباره وضعيت تيام و جپاروف افزود :قضيه تيام و جپاروف حل مى شود و به امید خدا كار منتظرى هم انجام خواهد شد تا اين بازيكنان به تركيه اعزام شوند دقيقا اطلاعى از رفع مشكل منتظرى ندارم اما بايد بگويم نبايد به حواشى دامن زد و در اين ميان هم هواداران دوست دارند تيم شرايط بهترى داشته باشد.

جباری ادامه داد :مشكل اصلى باشگاه اين بود كه پول به موقع تزريق نشده و از طرفى تفاوتى ميان دو تيم است .مسئولان رده بالا و سلطانى فر بايد به يك چشم اين ٢ تيم را ببينند .

رييس كميته فنى استقلال افزود :زمانی بازيكن گمنام رابه استقلال آوردند و در نهايت او در اين باشگاه بزرگ شد اما بدون اينكه با باشگاه هماهنگى داشته باشد سر از دوبى یا جاى ديگر در آورده است و در نهايت اعلام كرد كه با مربى هماهنگ كردم .اما هر اتفاقى هم كه رخ داده باشد بازيكنان بايد بدانند مربى مهمان ماست و ممكن است ٦ ماه ديگر به ما اعلام كنند مربى خارجى نبايد در تيم باشد.

علی جباری  بيان كرد :باشگاه اگر بتواند بازيكنان فعلى را حفظ كند نياز به جذب بازيكن خارجى ندارد .سال گذشته شفر ،بويان را جذب كرد كه همان طور كه ديد او اصلا كارايى هم نداشت اما شفر تاييد كرد قرارداد او بسته شود .تيام هم خوب بوده و توانسته نتيجه بگيرد اما چرا كسى از شفر نمى پرسد چرا از اين بازيكن مصدوم استفاده نكرده است ؟اين بازيكن از روز اول مصدوم بوده و جذب شده است .بعدا گفتند بويان از بارفيكس زمين افتاده در صورتى كه ما بارها زمين خورديم پس چرا بعدش بازى كرديم ؟!همه بايد از شفر بپرسند كه اكنون اين هزينه اين بازيكن را چه كسى در استقلال مى پردازد ؟به نظرم برخى مشكلات به دلار مربوط مى شود كه قابل حل نيست.

او در مورد مصدوميت مرتضى آقاخان و تيمورى گفت :تمامى اين بازيكنانى كه جذب شده اند با تاييد شفر بوده و من تاييد او را ديدم كه اعلام كرده بود قرارداد منعقد كنيد.


بیشتر بخوانید:

تصاویر محل اقامت استقلال تهران در ترکیه

منتظری در دفتر افتخاری حاضر شد



انتهای پیام /

اظهارات جباری درباره نقل و انتقالات استقلال

 

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار