رتبه اول استان یزد در جذب بودجه روستایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزدگفت:استان یزد در زمینه جذب بودجه روستایی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

زینی وند معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت:در سال جاری ۶۰ واحد اقتصادی با حضور استاندار و مدیران اقتصادی مورد بازرسی قرار گرفته که طی این بازرسی‌ها حدود ۷۰ درصد از مشکلات واحد‌های تولیدی توسط مدیران و استاندار قابل حل بوده است.

وی با اشاره به نوسان قیمت‌ها افزود: استان یزد با هدف کنترل قیمت‌ها به خصوص درزمینه مایحتاج مردم جزو استان‌های موفق در کنترل قیمت‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تاکید بر رسیدگی به مشکلات کارگران واحد‌ها خاطرنشان کرد:در تلاشیم تا با شناسنامه دار کردن واحد‌های تولیدی و ایجاد سامانه هوشمند بتوانیم مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به رتبه اول استان در زمینه جذب بودجه روستایی خاطر نشان کرد:در حوزه اشتغال روستایی ۲۳۰ میلیاردتومان برای اشتغال پایدار با ارزش افزوده ۶ تا ۱۰ درصد به مدت ۹ سال به جوانان صاحب ایده تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد:۲۷۶ میلیارد تومان به واحد‌های دارای کمبود نقدینگی تعلق می‌گیرد که در جذب این بودجه نیز استان یزد رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ا

استان یزد رتبه پنجم کشور در جذب بودجه کمبود نقدینگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.