دیدار جمعی از فرماندهان بسیج بافق با امام جمعه

به مناسبت هفته عفاف و حجاب جمعی از فرماندهان پایگاه و خواهران بسیجی حوزه‌های فاطمه الزهرا (س) بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در دیدار با فرماندهان بسیج این شهرستان با اشاره به ترویج سبک زندگی غرب در کشور گفت: غرب گرایی، فرهنگ عفاف و حجاب کشور را احاطه کرده و آن را می‌توان به وضوح در زندگی و نوع پوشش افراد جامعه دید.

حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی و حریم‌ها در خانواده و جامعه تاکید و اظهار داشت:موضوع عفاف و حجاب یک ارزش محسوب می‌شود و باید از کودکی در ذهن آن‌ها نهادینه و توجه شود.

وی بی توجهی به دین را سبب تباهی جامعه عنوان کرد و افزود: افزایش آمار طلاق، بی بند و باری، بی حجابی و بی عفتی به خاطر اهمیت ندادن به دین و دستورات الهی است.

امام جمعه بافق با اشاره به نقش موثر بانوان بسیجی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور، خاطر نشان کرد: زنان و دختران کشور باید با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) حجاب اسلامی را رعایت کرده و به عفاف و ارزش‌های اسلامی پایبند باشند.

سلیمانی به حفظ حجاب همگان تاکید و تصریح کرد:مردان نیز باید به این مسئله توجه داشته و حجاب ظاهری و باطنی خود را حفظ کنند.


انتهای پیام/ ا

حفظ حجاب ظاهری و باطنی برمردان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.