وزیر نیرو با ورود به شهرستان پارس آباد سفر دو روزه خود به استان اردبیل را با هدف بررسی طرح‌های حوزه آب‌وبرق آغاز کرد.

وزیر نیرو وارد پارس‌آباد شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرار است وزیر نیرو در سفر دو روزه پنجشنبه و جمعه به شهر‌های مختلف استان اردبیل ضمن بازدید از پروژه‌های ملی در دست اجرای حوزه آب، مشکلات این طرح‌ها را از نزدیک بررسی کند.

وزیر نیرو در بدو ورود به این شهرستان به صورت هوایی از پروژه بزرگ پایاب سد خداآفرین در شمال استان اردبیل بازدید کرد.

این پروژه با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی در حال اجرا بوده و با اجرایی شدن آن در چهار ناحیه عمرانی بالغ بر ۳۶ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی حاصلخیز شمال استان اردبیل زیر پوشش طرح آبیاری و زهکشی مدرن قرار می‌گیرد.

اردکانیان همچنین در آغاز سفر دو روزه خود به استان اردبیل طی سخنان کوتاهی در تشریح اهداف این سفر یادآور شد: بررسی وضعیت موجود منطقه و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات و ارائه راهکار‌ها و اتخاذ تصمیمات کارشناسی و عادلانه از اهداف این سفر است.

وزیر نیرو تاکید کرد که طی این سفر و در جلسه کارشناسی که با حضور مقامات استانی و مدیران ارشد وزارت نیرو در محل استانداری اردبیل تشکیل خواهد شد سعی می‌کنیم بخشی از نیاز‌های ضروری استان مرتفع شود.

بهره برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلو گرمی، بازدید از سد عمارت گرمی و احمد بیگلو مشگین شهر، بازدید از تصفیه خانه فاضلاب نیر و سد گیوی، تشکیل جلسات با مقامات استانی و وزارتی و دیدار با امام جمعه از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو طی امروز و فردا است.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/ی

 

اردکانیان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.