پیکر مطهر شهید محمد علی عامریون که پس از 33 سال در تفحص های اخیر بدست آمد، امروز پس از تشییع در گلزار شهدای منطقه باغزندان شاهرود به خاک سپرده شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در مراسم تشییع خانواده معظم شهدا، ایثارگران، امام جمعه، فرماندار، مسئولان دستگاه های اجرایی، فرماندهان و کارکنان یگان های نظامی و انتظامی و گروه های مختلف مردم حضور داشتند .

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای "این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرب بلا آمده"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" و "مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل" با آرمان های انقلاب و امام (ره) تجدید میثاق کردند.

مراسم تشییع از کانون جوانان بسیج تا ابتدای خیابان شهید رجایی شاهرود برگزار و پس از سینه زنی و عزاداری و قرائت نماز میت ، پیکر مطهر شهید به منطقه باغزندان شاهرود منتقل و از مسجد حضرت ابوالفضل تشییع و در گلزار شهدای باغزندان به خاک سپرده شد.

شهید محمد علی عامریون دانشجوی بسیجی متولد منطقه باغزندان شاهرود در سن 22 سالگی پس از 7 ماه و 21 روز حضور در جبهه های دفاع مقدس در 21 بهمن ماه سال 1364 در عملیات والفجر هشت در مطقه اروند رود به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از 33 سال پیکر مطهر وی در تفحص های اخیر شناسایی و در زادگاهش آرام گرفت.

انتهای پیام / گ

تشیع پیکر شهید عامریون پس از 33 سال دوری از وطن

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.