ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی با پیشنهاد 150 میلیون پوندی رئال مادرید روبرو شده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  به گزارش روزنامه «دیلی‌میل» باشگاه رئال مادرید آماده است برای جذب« ادن هازارد»  ستاره بلژیکی تیم چلسی پیشنهادی 150 میلیون پوندی به این باشگاه انگلیسی ارائه ‌کند.
بنا بر این گزارش، رئال مادرید این بازیکن را گزینه اول جانشینی کریستیانو رونالدو می‌بینند و مطمئن هستند که می توانند او را برای ترک چلسی وسوسه کنند.

این در حالی است که روزنامه آ اس از تمایل بارسلونا دیگر تیم بزرگ لالیگا برای خرید هازارد خبر داده است. به نوشته این روزنامه کاتالانها پس از ناکامی در جذب آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید تصمیم گرفته اند کاپیتان تیم ملی بلژیک را به خدمت بگیرند.

هازارد برای ترک چلسی و پیگیری فوتبالش در لالیگا ابراز تمایل کرده است.اما به نوشته آ اس مانع اصلی بر سر راه این انتقال باشگاه چلسی است که تمایلی به فروش ستاره خود ندارد.

 روزنامه ی دیلی میل در خبری دیگر گزارش داده است که منچستر یونایتد پس از پیگیری بازی های« هری مگوایر»  بازیکن تیم ملی انگلیس و باشگاه لستر سیتی در مسابقات جام جهانی 2018 ، قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.
این گزارش می گوید که یونایتدها مجبور خواهند شد حدود 50 میلیون پوند هزینه کنند تا لستر را متقاعد به فروش مگوایر بکنند.
"لستر" نمی خواهد این بازیکن را به فروش برساند و قصد دارد قرارداد جدیدی با او امضا کند، و  یکی از بالاترین حقوق های تیم را به او پرداخت کند.
این بازیکن 25 ساله فصل گذشته 38 بازی در لیگ برتر برای لستر انجام دادو 2 زد و 4 پاس گل داد.


بیشتر بخوانید:

هازارد جانشین نیمار در رئال می شود



انتهای پیام/

پیشنهاد نجومی رئال به هازارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار