همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل کنفرانس پدافند کالبدی با محوریت عمران، معماری و شهرسازی ۱۵ آبان ماه در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  کنفرانس پدافند کالبدی با محوریت عمران، معماری و شهرسازی ۱۵ آبان ماه سال جاری با همکاری دانشگاه‌های تبریز در مرکز استان آذربایجان شرقی برگزامی‌شود.

این کنفرانس با محوریت عمران، معماری و شهرسازی توسط اداره کل پدافند غیر عامل استان آذربایجان شرقی و به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

فرزین حق پرست، دبیر علمی کنفرانس پدافند کالبدی با اشاره به این کنفرانس گفت: در هفته پدافند غیر عامل و همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸، پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی این کنفرانس برگزار خواهد شد؛ کنفرانس پدافند کالبدی با همکاری دانشگاه تبریز و دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی، دانشگاه صنعتی سهند و با مشارکت پژوهشگران دانشگاهی داخلی و خارجی و کلیه صاحب نظران در حوزه توسعه امن و پدافند کالبدی در آبان ماه ۱۳۹۷ به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

حق پرست با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل و همچنین پدافند کالبدی در ساخت و ساز شهری اظهار کرد: این کنفرانس در محور‌های مختلفی همچون شاخه‌های مهندسی عمران، معماری، شهرسازی، مدیریت بحران و نفشه برداری برگزار خواهد شد و یقیناً دستاورد‌های پژوهشگران در این زمینه و ارائه آن‌ها در این کنفرانس نتایج درخشانی را در پی خواهد داشت و با برپایی این کنفراس امید می‌رود، ارتباط‌های بسیار سازنده‌ای در جهت تبادل آخرین دستاورد‌های علمی بین محققان و شرکت‌کنندگان تحقق یابد.

وی در خصوص آخرین مهلت ارسال مقالات به کنفرانس پدافند کالبدی گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در کنفرانس ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ است و نتایج داوری مقالات ۵ مردادماه ۹۷ اعلام می‌شود.

دبیر علمی کنفرانس پدافند کالبدی یاداور شد: مقالات دریافتی پس از داوری توسط کمیته علمی کنفرانس در بخش‌های مختلف در قالب پوستر و سخنرانی ارائه خواهند شد و علاوه بر آن اساتید خارجی و داخلی در قالب سخنرانی به ارائه آخرین یافته‌های علمی خود در این بخش می‌پردازند و در حاشیه این کنفرانس کارگاه‌های آموزشی و آخرین دستاورد‌های پدافند غیر عامل نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری کنفرانس پدافند کالبدی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار