عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اصلاح‌طلبان کارایی‌شان را از دست نداده‌اند و ضعیف هم نشده‌اند و هرجا کار است، باید اصلاح هم باشد.

اصلاح‌طلبان کارایی‌شان را از دست نداده‌اندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران عصر امروز در حاشیه مراسم ختم خواهر فاطمه کروبی درباره اظهارات اخیر سعید حجاریان مبنی بر اینکه اصلاح طلبان مواضع خود را از زبان سلبریتی ها بیان کنند، گفت: مواضع اصلاح‌طلبان در طول این سال‌ها مشخص بوده و الان هم مشخص است و اصلاح‌طلبان معتقدند که نظام باید بماند و برخی امور باید اصلاح شود.

وی افزود: نظام باید بماند و کارایی آن بهتر شود و این هدف اصلاح‌طلبان است و خیلی هم روشن است و به همین خاطر هم نامشان اصلاح‌طلب است که اشکالات برطرف و اصلاح شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: اینکه امروز این اصلاحات از چه کانالی به مردم برسد نمی‌توان آن را به یک کانال خاص (سلبریتی‌ها) منحصر کرد بلکه لوازم مختلفی در دسترس است که باید به اطلاع مردم برسد.

نمازی خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان کارایی‌شان را از دست نداده‌اند و ضعیف هم نشده‌اند و هرجا کار است، باید اصلاح هم باشد. اصلاح‌طلبی و بهبود امور و روش‌ها همیشه، وجود داشته و دارد و اهداف هم روشن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۷ تير ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Germany
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
در هر حزب و گروهی رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت باشه
آخرین اخبار