سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 6 هزار " نود شبکه" با بيش از دو هزار و 500 کاربر فعال در مجموعه شهرداری اصفهان در حال فعاليت است و اين سازمان به صورت مستمر و بي وقفه وظيفه پشتيبانی از آن را بر عهده دارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز ارباب شيرانی با بيان اينکه هر گونه قطعی ارتباط در اين شبکه می تواند خدمت رساني به شهروندان را با مشکل مواجه کند، اضافه کرد: حدود 100 ساختمان شامل معاونت ها، سازمان ها و مناطق پانزده گانه شهرداري اصفهان و... جهت خدمات رساني مطلوب و به‌هنگام از طريق ارتباطات فيبر نوري و بي‌سيم با يكديگر مرتبط است.

وي بيان کرد: نگهداري و پشتيباني 100 ساختمان از طريق شبکه فيبر اختصاصي و  شبکه بيسيم برقرار شده که تعدادي از اين ساختمان ها داراي پوشش هر دو ارتباط و برخي يکي از آن دو است.

 سرپرست سازمان فاوا شهرداري اصفهان در پايان با اشاره به اهميت فعال نگه داشتن ارتباط ميان ساختمان ها و مرکز داده  شهرداري، تصريح کرد: لازمه فعال نگاه داشتن شبکه شهرداري، کنترل 24 ساعته نمایشگرهای اين شبکه است تا بلافاصله پس از وقوع مشکل به رفع خرابي اقدام شود، ضمن آنکه اين سازمان تمهيداتي جهت جلوگيري از بروز اختلال در شبکه شهرداري در پيش گرفته است و در بسياري از موارد قبل از قطعي شبکه به رفع مشکل آن اقدام مي شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار