تیم ملی فوتبال بلژیک با برتری ۲ بر یک مقابل انگلیس رتبه سوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کرد.

خلاصه و نتیجه دیدار بلژیک و انگلیسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ امشب (شنبه) با قضاوت تیم داوری ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری بین تیم‌های بلژیک و انگلیس در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ برگزار شد و در پایان شاگردان روبرتو مارتینز با برتری ۲ بر صفر در این دیدار به رتبه سوم دست یافتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب تیم بلژیک:

تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، وینسنت کمپانی، یان ورتونگن، توماس مونیر، یوری تیئلمانس (موسی دمبله) اکسل ویتسل، ناصر چادلی (توماس فرمائلن) ادن هازارد، کوین دی بروینه و روملو لوکاکو (دریس مرتنز)

ترکیب تیم انگلیس:

جردن پیکفورد، هری مگوایر، جان استونز، فیل جونز، دنی رز (مارکوس راشفورد) فابین دلف، اریک دایر، روبن لوفتوس چیک (دله آلی) کیران تریپیر، هری کین، رحیم استرلینگ (جسی لینگارد)

با وجود محرومیت هر ۲ تیم از رسیدن به دیدار فینال، انگلیس و بلژیک با هدف کسب رتبه سوم جام پا به زمین گذاشتند، اما از همان ابتدا شاگردان روبرتو مارتینز نبض بازی را دست گرفتند و خیلی زود در دقیقه ۴ با پاس در عرض ناصر چادلی و ضربه توماس مونیر نخستین گل خود را به ثمر رساندند.

میدانداری بلژیک پس از این گل هم تداوم یافت و بازیکنان این تیم موقعیت‌های خوبی در نیمه اول روی دروازه پیکفورد خلق کردند که با بدشانسی آن‌ها را از دست دادند.

کوین دی بروینه و ادن هازارد در طول بازی محور‌های تیم بلژیک بودند و با تکنیک و هوش بالای خود هافبک‌های انگلیس را از جریان بازی خارج کردند.

حملات پردامنه شیاطین سرخ در نیمه دوم هم تکرار شد، اما در این میان انگلیس هم یک فرصت طلایی به دست آورد که ضربه اریک دایر را توبی آلدروایرلد از روی خط دروازه برگشت داد.

در نهایت گل دقیقه ۸۲ ادن هازارد با پاس در عمق دی بروینه تیر خلاص را بر پیکر انگلیس وارد کرد تا حسرت سه شیر‌ها برای کسب رتبه‌های اول تا سوم جام جهانی دست کم ۵۶ ساله شود. 

بلژیک هم با این نتیجه برای نخستین بار روی سکوی جام جهانی قرار گرفت تا بازیکنان و کادرفنی این تیم، روسیه را با خاطره‌ای خوش ترک کنند.

در پایان این بازی جیانی اینفانتینو مدال‌های بازیکنان بلژیک و تیم داوری ایران را اهدا کرد.


بیشتر بخوانید: هازارد بهترین بازیکن دیدار بلژیک – انگلیس شد


انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بلژیک 2 - انگلیس 1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار