ثبت نام بیش از یک هزار نفر در کلاس‌های آموزشی کانون های فرهنگی

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمينی در استان همدان از ثبت نام یک هزار و 872 نفر در کانون‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خبر داد.

ثبت نام بیش از یک هزار نفر در کلاس‌های آموزشی کانون های فرهنگیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌اکبر مرادی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خميني در استان همدان به  برنامه های تابستانی حوزه فرهنگی برای مددجویان اشاره کرد و افزود:تابستان امسال ایجاد کانون‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای آموزشی تربیتی برای مادران و دختران مددجو، دختران بازمانده از تحصیل و برگزاری اردوهای زیارتی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هشت دوره اردوی برون‌استانی به میزبانی اردوگاه فجر همدان از سایر استان ها قرار است در تابستان سال جاری در همدان برگزار شود که در این اردوها یک‌هزار و 840 نفر از مددجویان در سنین مختلف شرکت می‌کنند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان ادامه داد: در اردوهای زیارتی برون استانی 4 هزار و 540 نفر و در اردوهای آموزشی نیز 7 هزار و 200 نفر شرکت می‌کنند.

مرادی اظهار داشت: اردوهای زیارتی و آموزشی ویژه طلاب و دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در استان‌های گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، خراسان رضوی و اردوهای یک روزه نیز در سطح استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی دینی، مهارت‌های زندگی، احکام، آسیب های فضای مجازی، مهدویت، آموزش نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: ثبت نام در کلاس‌های آموزشی کانون‌های دائمی و موقت ادامه دارد و تاکنون یک‌ هزار و 872 نفر در این کانون ها ثبت نام کرده‌اند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان  ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی  برای تقویت دین‌باوری، آموزش اصول اعتقادی و مذهبی با محوریت قرآن و اهل بیت(ع)، تحکیم پیوند جوانان با ولایت و روحیه ولایتمداری، عفاف و حجاب، افزایش خودباوری و تقویت اعتماد به نفس از جمله کلاس‌های آموزشی در این کانون‌ است.

انتهای پیام/ب

آغاز ثبت نام کلاس‌های فرهنگی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.