نخستین جشنواره ملی سرود نماز و انتظار با عنوان "ترنم الهی" با معرفی گروهها و افراد برتر در شهمیرزاد به کار خود پایان داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در این جشنواره پس از سه روز رقابت 16 گروه سرود از 10 استان کشور ، گروه سرود مصباح الهدی از لارستان استان فارس اول شد .
در این رقابت هنری ، گروه سرود شمیم رضوان از استان قم و گروه سرود رویش از مشهد مقدس استان خراسان رضوی عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در این جشنواره همچنین از گروه سرود آوای مهر راور استان کرمان به عنوان گروه ویژه قدردانی شد.
در اولین جشنواره سرود نماز و انتظار ، از امیرحسین جلالی از گروه سرود رهپویان آفتاب سمنان، صالح کاربخش از گروه معراج کرمان و سهیل زنگنه از گروه پیروان مهدی (عج) بندرعباس به عنوان تک خوانان برتر تجلیل شد.

در بخش آهنگسازی و تنظیم نیز از مهدی توحیدالاسلام برای ساخت موسیقی سرود قبله راز از کرمان، محمد ملکی اصل برای ساخت موسیقی سرود نماز از آذربایجان شرقی و محمود آقامحمدی برای ساخت سرود انتظار از خراسان رضوی عناوین برتر را کسب کردند.

گروه شمیم رضوان نیز به عنوان گروه منتخب مردمی در این جشنواره با آرای اعضای گروه های دیگر انتخاب شد.
در نخستین جشنواره سرود نماز و انتظار 200 گروه ثبت نام و 110 گروه آثار خود را ارسال کرده بودند که هیات داوران از بین این تعداد گروه 16 گروه را برای اجرای حضوری انتخاب و معرفی کرده بود.

این جشنواره با مشارکت ستاد اقامه نماز استان سمنان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.
گروه های برتر این جشنواره به ترتیب 40، 30 و 20 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره به عنوان جایزه دریافت کردند.

انتهای پیام / گ

جزئیات معرفی برترین های جشنواره سرود نماز و انتظار در شهمیرزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار