کمیته امداد استان مرکزی ۳۵ واحد مسکونی را ۱۰۰ درصد برای زلزله زدگان کرمانشاه آماده کرده است.

کمیته امداد استان مرکزی فعال در بازسازی مناطق زلزله زدهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آبان ماه سال گذشته زلزله غرب کشور را لرزاند و ضمن وارد شدن خسارات مادی و از دست دادن تعدادی از هموطنان کرمانشاهی؛ این حادثه طبیعی قلب مردم ایران را به درد آورد.

موسی نژاد مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: این نهاد ۱۱۰ واحد را برای بازسازی و بهسازی مناطق زلزله زده را بر عهده گرفته است که تا کنون ۳۵ واحد به صورت ۱۰۰ درصد و ۷۵ واحد دیگر در مرحله پی ریزی و سفتکاری در حال انجام است.

موسی نژاد افزود: از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سهم استان مرکزی برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه تاکنون ۲۷۵ میلیون تومان پرداخت شده و ۸۲۵ میلیون تومان آن باقی مانده است.

وی اضافه کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بلافاصله بعد از زلزله کار بازسازی و نوسازی تعدادی از واحد‌های مسکونی آسیب دیده را آغاز کرد.

همچنین جمعی از خیران و خبرنگاران استان مرکزی در اقدامی خودجوش برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه، کمپینی با عنوان سقفی برای تسکین به راه انداختند و بعد از هشت ماه برای ارزیابی کار‌های انجام شده و انعکاس این اقدامات به مناطق زلزله زده سفر کردند.

مردم و مسئولان در مناطق زلزله تلاش می‌کنند در فصل گرم سال و پیش از رسیدن سرما عملیات بازسازی مناطق زلزله زده را به اتمام برساند تا سقف بالای سر مردم خونگرم کرمانشاه در مناطق زلزله زده زودتر ساخته شود.

انتهای پیام/ ج

۳۵ واحد مسکونی ساخت کمیته امداد استان مرکزی آماده تحویل به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.