افتتاح موسسه غیر انتفاعی ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س)

همزمان با هفته بهزیستی و ولایت حضرت معصومه (س ) موسسه غیر انتفاعی ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مسئولین بهزیستی افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛   رجبی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی در مراسم افتتاحیه این موسسه گفت : در راستای اهداف پیشگیری سازمان بهزیستی لازم است خدمات در دسترس مردم قرار گیرد .


وی با بیان اینکه موسسات خدمات عام و مشارکتی ارائه می دهند گفت : خواسته ما این است که موسسات در زمینه فعالیت های تخصصی نیز مارا همراهی کنند .


معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی با بیان اینکه حمایت های بهزیستی در مباحث آموزشی نیز خواهد بود گفت : هدف ما این است آموزش های لازم که بیشترین تمرکز بر روی آسیب های اجتماعی و معلولیت هاست به مردم در قالب تشکل های بسیج و مساجد و گروه های مختلف ارائه شود .


در ادامه حاجی آبادی عضو هیئت امنای موسسه گفت : این موسسه فعالیت خود را به شکل نظام یافته در سه حوزه پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی انجام خواهد داد .


وی به فعالیت مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) قبل از تاسیس موسسه اشاره و خاطر نشان کرد : توانستیم ۲۰۰ نیازمند را از طریق بازدید از خانواده ها شناسایی و خدمات به آنها ارائه دهیم .


حاجی آبادی در ادامه گفت : مردم در سال گذشته حدود ۶۵۰ میلیون ریال در جشن گلریزان و زکات فطریه کمک کرده اند.

انتهای پیام/ک

موسسه غیر انتفاعی ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح شد

برچسب ها: بهزیستی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار