برگزیدگان مرحله استانی این مسابقات به مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در شهرستان اراک برگزار خواهد شد راه یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به تاکید سوره احزاب برای فرستادن صلوات بر پیامبر (ص) گفت: صلوات کامل از دیدگاه رسول گرامی اسلام صلواتی است که همراه با آل ایشان گفته شود.
یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این آئین پیروزی رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف نظامی را بر گرفته از انس و الفت آنان با قرآن کریم دانست و گفت: قرآن در جان و دل بسیجیان سلحشور ایران اسلامی نفوذ کرده است و این عامل مهم سبب پیروزی آنان در عرصه‌های مختلف است.
آیت الله قریشی افزود: ترویج نماز و قرآن دو عامل مهم در سعادت بشریت است و باید فرزندانمان را بیش از پیش با مفاهیم قرآن کریم آشنا کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین مقنی معاون تبلیغ و ترویح مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز با بیان این که چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در دو مرحله مد برگزار می‌شود گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در شهرستان قم و مرحله تکمیلی و فینال آن نیز در شهرستان اراک برگزار می‌شود.
حجت الاسلام جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این آئین با اشاره به این که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۳۱ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت با حضور ۱۳۰۰ قرآن آموز در شهرستان‌های استان برگزار شد گفت: مرحله استانی این مسابقات نیز با حضور ۲۷۰ قرآن آموز که ۱۵۰ نفر از برادران و ۱۲۰ نفر از خواهران در رشته‌های مختلف قرائت، ترتیل، حفظ، معارف، دعاخوانی و اذان ابتهال به مسابقه پرداختند.

انتهای پیام/م

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه

برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.