مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هشت درصد جمعیت استان تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 132 هزار و 67 نفر بصورت مستقیم تحت پوشش بهزیستی استان بوده و از خدمات این نهاد بهره می‌گیرند.

وی گفت : در مجموع هشت درصد جمعیت استان که به هر دلیل دچار فقر و در کنار آن معلولیت یا آسیب اجتماعی هستند تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که رقم بزرگی است.

قادری افزود: متاسفانه میزان معلولیت در کرمانشاه بیش از هر کشوری است که با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد علت عمده آن به آسیب های ناشی از جنگ تحمیلی مربوط می شود و همین امر باعث شده که بیشترین آمار معلولیت و عقب ماندگی ذهنی را در منطقه قصرشیرین داشته باشیم.

وی افزود : در حال حاضر 192 فعالیت تعریف شده در حیطه وظایف بهزیستی وجود دارد که می توان گفت بیشترین تعدد وظایف را در میان دستگاه های مختلف دارا هستیم.

قادری با اشاره به نگهداری شبانه روزی 3806 نفر در مراکز مختلف بهزیستی، گفت: از این تعداد 2961 نفر معلول و یا سالمند هستد، 650 نفر معتاد و 195 مورد نیز کودک هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اشتغالزایی برای 2462 مددجوی تحت پوشش بهزیستی در سال گذشته خبر داد وافزود: این افراد هم اکنون از چرخه حمایت بهزیستی خارج شده اند و از این نظر بهزیستی استان در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اشتغالزایی 2462 مددجوی تحت پوشش بهزیستی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.