عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تمامی قرارداد‌های بازیکنان داخلی آبی پوشان پایتخت براساس ریال منعقد شده است.

زمانی :شجاعیان بازیکن ماست /قرارداد بازیکنان ایرانی به دلار نیستحسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه مدیران باشگاه گسترش فولاد خواهان بازگشت شجاعیان به تیمشان شدند گفت: داریوش شجاعیان بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد. در حال حاضر این بازیکن دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد و به طور حتم پس از بهبود به ترکیب تیم اضافه می‌شود. همچنین درباره پرداخت قسط شجاعیان هم هیئت مدیره به مدیر عامل باشگاه این اختیار را داده که این موضوع را انجام دهد.

او در مورد اینکه آیا قرارداد بازیکنان داخلی بازیکنان تیم فوتبال استقلال به ریال بسته شده یا دلار بیان کرد: تمامی قرارداد‌های بازیکنان داخلی استقلال بر اساس ریال منعقد شده است. به جز خارجی‌های تیم اصلا امکان ندارد قرارداد بازیکنانمان را به دلار منعقد کنیم و به طور حتم هر گونه اقدامی در این زمینه صورت بگیرد برخورد می‌کنیم.

زمانی درباره برگزاری دیدار سوپر جام افزود: تیم ما مشکلی برای انجام این بازی ندارد، اما به دلیل مشکلاتی که استادیوم آزادی دارد احتمالا این بازی به تعویق بیفتد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان عنوان کرد: به هواداران استقلال توصیه می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند چرا که تیم در حال شکل گیری است و به طور حتم تیمی که امسال با نظارت و هدایت وینفرد شفر بسته شده برای قهرمانی برنامه ریزی کرده است.


بیشتر بخوانید:تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار