فرماندار زنجان گفت:در منطقه مرکزی زنجان به جای پیاده راه، طرح ترافیک اجرا می شود.

در منطقه مرکزی زنجان به جای پیاده راه، طرح ترافیک اجرا می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛ فرماندار زنجان درجلسه شورای اداری استان در مورد اجرای پیاده راه گفت: به دلیل تمرکز مراکز تجاری، خدماتی وخرید درمرکزشهر ضعف های زیر ساختی لازم این منطقه توان حجم انبوه تردد ها ندارد و برای تسهیل و تقویت حمل ونقل عمومی طرح ترافیک در آن منطقه اجرا خواهد شد و بحث اجرای پیاده راه نیست.

عسگری خطاب به مسئولان ارگانها و شهرستان ها برتلاش و همت مسئولان دروضعیت حساس تاکید کرد و افزود: امروزعلاوه بر تلاش وهمت باید از اختلاف ودودستگی ها دوری کنیم.

وی گفت: امروز افزون بر خدمت رسانی باید در کنار مردم باشیم و باحفظ ارتباط تنگا تنگ با مردم به مشکلات معیشتی آنان رسیدگی کنیم وتنها راه مبارزه با تبلیغ نا امیدی در جامعه خدمت رسانی وتلاش است

همچنین در این جلسه احمدی ، نماینده طارم و زنجان درمجلس شورای اسلامی به اعمال تحریم های جدید دشمنان اشاره کرد و افزود: باید از فرصت تحریم استفاده کنیم و با اصلاح مدیریت و همراه کارجهادی و انقلابی زمینه رضایت حداکثری مردم را فراهم کنیم .

همچنین ، وقفچی نماینده زنجان درمجلس شورای اسلامی گفت: خواسته امروز جامعه ازمجلس نظارت است واین وظیفه از مجلس بیشتر انتظار می رود.

وی وضعیت نظارت را درکشور نامطلوب دانست و گفت: باید علاوه بر نظارت، به مناطق کمتر برخوردار بیشتر رسیدگی کرد تا محرومیت زدایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ن

 

برگزاری جلسه شورای اداری استان

برچسب ها: استانداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.