مسئولان شهرستان آبدانان با خانواده دانشمند شهید هسته‌ای این شهرستان دیدار کردند.

دیدار مسئولان با خانواده دانشمند شهید هسته‌ای کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای کشور دکتر داریوش رضایی نژاد،سیروس مراد حاصلی فرماندار آبدانان، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آبدانان، محمد میرزایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبدانان و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کردند.

در این دیدار محمد میرزایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر داریوش رضایی‌نژاد و شهدای شهرستان، امنیت و آرامش امروز کشور و عزت و سربلندی نظام در عرصه داخلی و بین‌المللی را از برکات خون پاک این شهدا دانست و افزود: تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا از وظایف اصلی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمد میرزایی ادامه داد: شهدا با نثار جان خود اهداف والایی داشتند که اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران‌بهای انقلاب از مهم‌ترین آرمان‌های شهداست.

وی یاد آورشد: ارزش، عظمت، صبر و بردباری خانواده‌های شهدا، همسان و هم‌اندازه خون پاک شهیدان است چراکه این خانواده‌ها با تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی، کار جاودانه‌ای انجام داده‌اند.

انتهای پیام/د

دیدار با خانواده های شهدا

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.