مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای 254 طرح محرومیت زدایی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سید‌ضیاء‌الدین حزنی  امروز در همایش تجلیل از و عشایر و دامداران استان اصفهان اظهار کرد: سپاه در کنار عشایر و همه اقشار جامعه بوده و رمز موفقیت سپاه است که این نیرو از مردم تشکیل شده و با مردم است و همه راهبردهای سپاه پاسداران برای مردم است.

وی با بیان این که اجرای همایش بزرگ عشایری برای همه استان‌های مختلف کشور پیش‌بینی شده و تاکنون در 10 استان برگزار شده است، افزود: عشایر 2 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند که 25 درصد پروتئین کشور و 35درصد از صنایع دستی توسط این جمعیت عشایری تأمین می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که همه مشکلات موجود در داخل کشور قابل حل است و در بیرون مرزها حل نمی ‌شود، گفت: ما در جنگ‌های نظامی پیروز شدیم و در کنار مردم می‌توانیم در جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی نیز پیروز شویم، ایران اسلامی با همه قومیت‌ها، گویش‌ها و لهجه‌ها و فرهنگ‌ها در برابر همه دنیا می‌تواند ایستادگی کند مثل گذشته که ثابت کرده‌ایم.

وی با بیان این که هر زمان مسؤولان کشور در کنار مردم باشند، می‌توانیم موفق شویم، خاطرنشان کرد: اگر برخی دستگاه ها و نهادها تجارت کنند، باعث می‌شود دولت ضعیف و مردم فقیر شده، اما اگر مردم تجارت کنند باعث آن می‌شود دولت قوی و مردم نیز ثروت‌مند شوند.

حزنی اذعان داشت: مأموریت اصلی در سپاه امنیت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما همه فرماندهان بخش‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن انجام مأموریت‌های محوله، باید به مردم‌داری و محرومیت‌زدایی نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: تا امروز سپاه 731 پروژه عمرانی و هزار و 975 پروژه غیر عمرانی را در استان اصفهان اجرا کرده که این اقدامات به همت سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) یا قرارگاه سیدالشهدا انجام شده و برخی نیز در قالب طرح کرامت یا قرارگاه پیشرفت و آبادانی صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران یادآور شد: با بیان این که سپاه صاحب‌الزمان(عج) 254 پروژه را در استان اصفهان اجرا کرده است؛ طرح کرامت 80 پروژه در برنامه دارد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز 38 پروژه را شروع کرده است.

وی با بیان این که پروژه‌هایی که در استان اصفهان انجام شده با اعتبار 23 میلیارد و 628 میلیون تومان بوده است، ادامه داد: قرارگاه سیدالشهدا 143 پروژه را به اتمام رسانده و قرارگاه خاتم‌الأنبیا 78 پروژه را در این استان به اتمام رسانده و 128 پروژه مردمی توسط مساجد، هیأت و دیگر مراکز مردمی به همت سپاه انجام شده است.

حزنی متذکر شد: اقدامات انجام شده از احداث و تعمیر مساجد، خانه عالم، خانه‌های محرومان، آب‌رسانی و تأمین تانکر منبع آب، ساخت راه‌های روستایی، مجموعه‌های فرهنگی، ورزشگاه، خانه بهداشت، مدارس، لای‌روبی و... بوده که در استان اصفهان انجام شده است.

 

انتهای پیام/م

همایش تجلیل از و عشایر و دامداران استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.