مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : واحد‌های تولیدی از مزایای ویژه استقرار در شهرک‌های صنعتی برخوردار می شوند .

مزایای ویژه استقرار در شهرک‌های صنعتی برای واحدهای تولیدی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم افزود: تامین امکانات زیربنایی به شکل مناسب، کامل، توجیه پذیر و اقتصادی؛ این زمینه را فراهم می‌سازد تا ضمن حفظ مسائل زیست محیطی با تجمیع واحد‌های صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد همکاری‌های جدید را میسر و هم افزایی واحد‌های صنعتی را بیشتر کرد.

 

وی گفت: تهیه زمین مناسب برای اجرای طرح‌های صنعتی مطابق با اصول فنی ومهندسی؛ دسترسی سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، گاز، فاضلاب صنعتی؛ استفاده از خدمات نرم افزاری، مشاوره ای، مهندسی، مدیریتی؛ فراهم شدن بستر مناسب برای ایجاد شبکه‌ها و خوشه‌های مرتبط به یک صنعت در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی؛ ارائه خدمات رایگان در زمینه صدور مجوز‌های ساخت و ساز و پایان کار واحد‌های صنعتی؛ امکان ترهین دفترچه‌های قرارداد تخصیص زمین جهت دریافت تسهیلات بانکی؛ عدم نیاز به کسب مجوز جداگانه از ادارات و سازمان‌های متعدد از قبیل: محیط زیست، منابع طبیعی، کشاورزی، آب، برق و امور اراضی، میراث فرهنگی، خاک‌شناسی، ثبت، راه و ترابری، کار و امور اجتماعی را از مزیت‌های ویژه استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برشمرد.

 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری 20 فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد و بیش از 10 هکتار زمین در قالب این قرارداد‌ها به آنان واگذار شده است.

 

مهدی زاده مقدم گفت: 5 واحد در شهرک‌های صنعتی فناوری صنایع غذایی، درگز، فریمان وگناباد با سرمایه گذاری 34 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال برای 59 نفر فراهم شده است.


انتهای پیام// ف. ح
 
 

برخورداری  واحد های  تولیدی از مزایای ویژه  استقرار  در شهرک های صنعتی

برچسب ها: صنعت ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.