معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین دوره مسابقات عملیاتی -ورزشی آتشنشانان شهرستان‌های چابهار، کنارک و نیکشهر خبر داد.

شهدادی  معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان از برگزاری نخستین دوره مسابقات عملیاتی -ورزشی آتشنشانان شهرستان‌های چابهار، کنارک و نیکشهر در مهر ماه و به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

شهدادی گفت: به منظور ارزیابی، آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی ایستگاه‌های آتش نشانی، نخستین دوره مسابقات عملیاتی - ورزشی آتشنشانان شهرستان‌های چابهار، کنارک و نیکشهر در مهر ماه و به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در بندر چابهار برگزار خواهد شد.

وی افزایش سطح آمادگی مقابله با حریق و امداد رسانی موثر در شرایط بحران را از اهداف برگزاری این برنامه ریزی در قالب مسابقه خواند و افزود: این مسابقات در سه آیتم ترکیبی جدید؛ آبرسانی در سطح، نشانه روی بسمت سیبل مقابل و امداد و نجات و آبرسانی در ارتفاع اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان درشهرهای جنوب سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار