مسئول کانون پرورشی شماره ۲ شهرستان مهاباد گفت:هفته‌ی عفاف و حجاب، اوج تجلی این فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.

مسئول کانون پرورشی شماره ۲ شهرستان مهاباد در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:به مناسبت هفته حجاب وعفاف با حضور جمعی از اعضای کانون و والدین آن‌ها، اهمیت حفظ آراستگی ظاهری در اسلام و راهکار‌های مقابله با بی حجابی تشریح شد.

نصرتی ضمن اشاره به اینکه در یک کارگاه آموزشی از نظر وراهنمایی والدین در زمینه حجاب وعفاف بهره گرفته شد افزود: والدین و مربیان می‌توانند فعالیت‌ها و رفتار‌های دینی و مذهبی خود را به گونه‌ای هماهنگ کنند که فرزندان متوجه شوند و الگوی ذهنی و رفتاری خود را  از آن‌ها بگیرند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه کانون‌های پررورش فکری مکانی مناسب برای رشد و پرورش مهارت‌های رفتاری واجتماعی کودکان ونوجوانان است؛ سعی در تشویق اعضا برای اهمیت دادن به ارزش‌های اخلاقی ودینی هستیم.

مسئول کانون پرورشی شماره ۲ شهرستان مهابادگفت:در کتابخانه این کانون حدود ۹ هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی وادبی وجود دارد که بخشی از آن‌ها در مورد اهمیت حجاب و پوشش اسلامی و داستان‌های زندگی زنان ومردانی است که یا دآور رشادت‌های زنان  و مردان  غیوری ست که در راه  ارزش های دینی جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/ن

 

گرامیداشت هفته حجاب وعفاف در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.