امام‌جمعه اردکان گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند با شرح صدر و روی خوش به درخواست آن‌ها پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار حاضر درمحل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در دیدار با رئیس و کارکنان بیمه تأمین اجتماعی شهرستان ضمن تبریک ایام دهه کرامت و هفته تأمین اجتماعی  گفت: امروز ارائه خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و گسترش بیشتر آن مورد توقع مردم است.

وی بابیان اینکه بسیاری از خدمات درمانی از سوی خیرین انجام می‌شود، افزود: در عرصه بهداشت و درمان اگر خیرین حضور پیدا نمی‌کردند بسیاری از خدمات دولت بر روی زمین می‌ماند.

امام‌جمعه اردکان با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه  اظهار داشت: بعد از ایمان به خدا و اطاعت از خداوند، خدمت به خلق خدا بهترین عبادت است خدمت به مردم توفیقی است که نصیب شما شده است و باید قدر این فرصت را بدانید.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام گفت: اگر در راه خدمت به مردم نیت الهی داشته باشیم در هر جا قرار داریم در حال عبادت هستیم و آن مکان هم برای ما حکم مسجد را دارد.

حجت‌الاسلام شاکر گفت: با برخورد مناسب و اخلاق خوب با ارباب‌رجوع می‌توانیم مشمول دعای خیر مردم قرار بگیریم و در دنیا و آخرتمان تأثیرگذار باشیم دقت کنیم اگر کاری برای مردم نمی‌کنیم حداقل با برخورد نامناسب و پاسخ غیرمنطقی دردهایشان را بیشتر نکنیم.

در این شرایط سخت، مردم از مسئولان انتظار دارند  با شرح صدر و روی خوش به درخواست آن‌ها پاسخ دهند.

وی در پایان از تلاش‌های کارکنان اداره بیمه و درمانگاه تأمین اجتماعی اردکان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

گسترش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی از درخواست های مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.