مقیمی گفت: تقدیر و تکریم از ورزشکاران یک وظیفه ملی است، همانطور که رهبر انقلاب از تمام ورزشکاران بعد از کسب هر مقامی تکریم می کنند.

تقدیر و تکریم از ورزشکاران یک وظیفه ملی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین مقیمی استاندار تهران در نشست اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ که امروز ( سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: ورزش باید هم از جنبه همگانی و هم از جنبه قهرمانی مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: ورزشگاه های ما باید پر از جمعیت جوانان شوند. باید شرایط را برای حضور ورزشکاران با استعداد در هر زمینه ای فراهم کنیم و این می تواند اولین قدم ما در زمینه توسعه ورزش و پیروزی باشد.

مقیمی گفت: اگر جوانان ورزشکار ما توانستند در بازی های ملی مدال کسب کنند بسیار عالی خواهد بود؛ اما اگر موفق هم نشدند برای ما مانند کسانی هستند که مدال کسب کرده اند.

وی ادامه داد: شخصیت تمام ورزشکاران برای ما مهم و قابل اهمیت است، چرا که تمام آنها برای رسیدن به این شرایط زحمت کشیده اند.

استاندار تهران تصریح کرد: تقدیر و تکریم از ورزشکاران یک وظیفه ملی است، همانطور که رهبر انقلاب از تمام ورزشکاران بعد از کسب هر مقامی تکریم می کنند .

وی ادامه داد: تمام مسئولین کشور به ورزش علاقمند هستند. باید کسب مدال را در استان تهران تقویت و احیا کنیم.

مقیمی گفت: باید تعامل خوبی بین هیات های ورزشی، انجمن ها و شورای شهر ایجاد کنیم، چرا که با ایجاد این تعامل می توانیم به نتایج خوبی برسیم.

وی افزود: اداره ای در استان تهران برای ساماندهی ورزشکاران وجود دارد که باید با تعامل و گفتگو مشکلات این قشر را حل کند. مهم این است که ما در استان قهرمان تربیت کنیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار