مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: همزمان به هفته مهارت و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مبنی بر پاسخگویی مستقیم مسئولان به مردم، میز خدمت در مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

تشکیل میز خدمت آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در مصلای جمعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمجید دراهکی ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از تشکیل میز خدمت در مصلای جمعه بوشهر خبرداد و اظهار داشت: بنا به پیشنهاد آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر مبنی بر پاسخگویی مستقیم مسئولان به مردم و تکریم ارباب رجوع و همزمان با هفته ملی مهارت، مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای در روز جمعه ۲۹ تیر ماه در مصلای جمعه حضور می‌یابند و به طور آزاد و مستقیم به خواسته‌های مردم پاسخ می‌گویند.

وی تاکید کرد: همه مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر علاوه بر پاسخگویی در میز خدمت مصلی جمعه، در محل کار خود نیز آماده بررسی و ارائه راهکار‌های اساسی برای برطرف کردن مسائل و مشکلات آموزشی مراجعه کنندگان هستند.

دراهکی با بیان اینکه در برپایی میز خدمت به درخواست‌های مراجعه کنندگان پاسخ داده می‌شود افزود: در اسرع وقت نسبت به رسیدگی درخواست‌ها و مطالبات مردم اقدام می‌شود.

دیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهرخاطرنشان کرد: در هفته ملی مهارت از تمام ظرفیت‌های استانی در دو بخش دولتی و غیر دولتی و با کمک رسانه ملی در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی در سطح استان تلاش می‌شود تا زمینه‌های اشتغالزایی برای جوانان با مهارت آموزی فراهم شود.

انتهای پیام/م

میز خدمت آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در مصلای نماز جمعه تشکیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.