مدیرعامل خیرین مسکن ساز استان بوشهر گفت: فعالیت‌های خیرین مسکن‌ساز در استان بوشهر گسترش می‌یابد.

مشارکت‌ها در زمینه تامین مسکن خیرساز افزایش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین شهبازی ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه مشارکت‌های مردمی و عمومی در تامین مسکن افراد نیازمند صورت گرفته است.

وی خواستار افزایش کمک‌های خیرین ساکن استان و خارج از استان برای گسترش فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز شد و اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی و بانک‌های عامل نیز از خیرین همکار ما هستند که حمایت و کمک آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر بیان کرد: از پیمانکارانی که بتوانند در قالب تفاهم نامه در ساخت و ساز با انجمن خیرین مسکن ساز مشارکت کنند درخواست داریم که با این انجمن همکاری کنند.

وی افزود: افرادی که توان کمک به انجمن خیرین مسکن‌ساز را دارند، می‌تواند افراد واجد شرایط حتی اگر از بستگان خودشان باشند را به انجمن معرفی تا در قالب ضوابط و مقررات مندرج در اساسنامه و شیوه نامه به آن‌ها مسکن واگذار شود.

شهبازی با بیان اینکه کمک‌ها در قالب کمک مالی، اهدای زمین، مصالح ساختمانی، قبول پرداخت اقساط تسهیلات متقاضیان می‌تواند انجام شود، اضافه کرد: امیدواریم شاهد افزایش مشارکت‌ها در زمینه تامین مسکن خیرساز باشیم.

وی بیان کرد: کسانی که افراد تحت تکفلشان زمین، مسکن و تسهیلات بانکی از دولت نگرفته‌اند و دارای واحد مسکونی نباشند و سابقه ثبتی ملک ندارند می‌توانند از واحد‌های این انجمن استفاده کنند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر ادامه داد: در عرصه ساخت و ساز مشکن توجه خاصی به کیفیت مسکن داریم و در هزینه‌ها نیز تلاش می‌شود که با پائین‌ترین قیمت این واحد‌های مسکونی احداث شود.

انتهای پیام/م

فعالیت‌های خیرین مسکن‌ساز در استان بوشهر گسترش می‌یابد

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.