٦١ بقعه امامزادگان استان همدان در يك سال گذشته تجهيز و مرمت شده اند.

مرمت و بازسازی ٦١ امامزاده استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد كاروند ، مدير كل اوقاف و امور خيريه استان همدان در جمع خبرنگاران به مناسبت روز تكريم و بزرگداشت امامزادگان گفت: اين امامزاده ها از محل اعتبارات كمك های مردمی، وجوه جمع آوری شده در امامزاده ها و اعتبارات دولتی تعمير ، تجهيز و بازسازی شده اند.
وی با بيان اينكه به مناسبت دهه كرامت برنامه های متعددی در ٤٣ بقعه متبركه استان همدان در حال برگزاری است افزود: غبار روبی وعطر افشانی بقاع متبركه ، تجليل از خادمان و هيئات امنای بقاع ، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) در ساعت ٨ صبح و عصر ، مداحی و مولودی خوانی از مهمترين اين برنامه هاست.
مدير كل اوقاف و امور خيريه استان همدان بر معرفی امامزادگان شاخص استان در سطح كشوری به عنوان قطب های مذهبی استان تاكيد كرد و اظهار داشت: شاهزاده حسين از فرزندان بلا فصل امامان معصوم و عموی امام زمان (عج) است و بايد در جهان اسلام بهتر معرفی شود و قطبی برای گردشگری مذهبی در منطقه غرب كشور به شمار رود.
حجت الاسلام كاروند ادامه داد: اين امامزاده و امامزاده محسن و امامزاده عبدالله همدان و ملاير و امامزاده يحيی بیشترين زائران را هر ساله به خود در استان همدان اختصاص داده اند.
انتهای پيام/ا


بازسازی بقاع متبركه امامزاده های استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار