آقایی گفت: برای کمک به ایده پردازان و شرکت‌های خلاق زمینه‌های مناسبی را به وجود آورده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید امیر آقایی دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور در نخستین نشست شورای راهبردی و رونمایی‌ از رویداد "رویازی‌" که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور برگزار شد با بیان اینکه به دنبال ایجاد جریانی جدید در حوزه پویانمایی‌ و انیمیشن‌ هستیم، گفت: مهمترین گام در ایجاد محیطی مناسب تشکیل پلتفرمی‌ برای انیمیشن‌ سازی است و در همین راستا سایتی به وجود آمده است که ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید را جذب می‌کند.

دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز در خصوص رویداد رویازی‌، اظهار کرد: این رویداد یک راهکار‌ منطقی برای پاسخ به نیاز مخاطبان است و در آن فرصتی یکسان و برابر ایجاد شده است که محصولات و ایده‌ها  به مخاطبان ارائه شود.

وی در خصوص برنامه‌های این رویداد، بیان کرد: از سال گذشته همکاری را با حوزه هنری و بخش خصوصی به وجود آورده‌ایم تا به وسیله آن بستری برای تجاری سازی شدن ایده‌ها فراهم شود.

آقایی درباره حمایت‌ها و تسهیلاتی‌ که به افراد ایده‌پرداز داده می‌شود، گفت: دوره‌های آموزشی، خدمات محیط کسب و کار مناسب، کمک به شرکت‌ها برای توسعه زیست بوم خود، تسهیلات تجاری سازی و ضمانت انجام کار از جمله تسهیلات و کمک‌هایی است که به تیم‌های خلاق و ایده پردازان حوزه انیمیشن‌ داده می‌شود.

اهداف برگزاری رویداد رویازی

دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز با اشاره به اهداف رویداد رویازی‌،‌ اظهار کرد: شفاف سازی اقتصاد انیمیشن‌، کمک به تولید و تأمین محتوا، شتاب دهی به شرکت‌های خلاق و بازاریابی برای محصولات خلاق دانش بنیان، اهداف مهم این رویداد است.

وی ادامه داد: هر یک از افراد ایده پرداز برای آنکه بتوانند محصول و ایده خود را تجاری سازی کنند، نیاز به بسترهای‌ مناسب دارند که در این راستا تعدادی کار گروه برای کمک به این افراد و همچنین تأمین مالی به وجود آمده‌اند.

آقایی ضمن اشاره به پویایی اقتصاد دانش بنیان، گفت: صنایع خلاق و فرهنگی از جمله بسترهایی‌ هستند که می‌توانند به اقتصاد دانش بنیان و فرهنگ سازی کمک کنند؛ این رویداد برای موفقیت در ایران بسترهای‌ مختلفی را در راستای آموزش به فناوران‌ و ایده پردازان به وجود آورده است تا به کمک آنها بتوانیم به اقتصاد و دانش بنیان و شکوفایی برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.