تیراندازی پلیس در حین تعقیب متهم فراری +فیلم

پلیس ایالات متحده آمریکا پس از منظون شدن به یک خودرو به تعقیب آن می‌پردازد که در حین این عملیات تعقیب‌وگریز حوادثی رخ می‌دهد.

تیراندازی پلیس در حین تعقیب متهم فراری+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جریان گشت‌زنی یکی از مأموران پلیس ایالات‌ متحده آمریکا در خیابان‌های شهر لاس‌وگاس ناگهان خودرویی مشکی رنگ از کنار خودرو پلیس عبور می‌کند و افسر پلیس با منظون شدن به خودرو مذکور، به تعقیب آن می‌پردازد.

در حین تعقیب خودروی مشکوک، افسر پلیس ضمن ارتباط رادیویی با مرکز پلیس متوجه می‌شود راننده خودرو منظون به قتل می‌باشد. در ادامه تعقیب‌وگریز پلیس و متهمان، افسر پلیس ضمن درخواست کمک از مرکز، به طور متوالی تیراندازی از داخل خودرو فراری را اعلام می‌کند. پس از طی مسافت نسبتاً زیادی در تعقیب قاتل فراری، حوادثی هولناک و هیجان‌انگیز رخ می‌دهد.

طبق گزارش‌های اعلام شده از پلیس لس‌آنجلس، متهمان فراری در داخل خودرو مشکی رنگ در ساعت 7:30 صبح همان روز توماس رومرو 25 ساله را با شلیک چندین گلوله به سینه‌اش در شمال لاس‌وگاس به قتل رسانده بودند. از سه متهم حاضر در خودرو، دو تن از آن‌ها در اثر شلیک گلوله به وسیله افسران پلیس کشته شدند و یکی از آن‌ها دستگیر شد.

در ادامه فیلم تعقیب و گریز منظونین به قتل و پلیس را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: شکار دختربچه توسط عقاب + فیلم

بیشتر بخوانید: شلاق زدن گروهیِ دانش آموزان در مدرسه! +فیلم

انتهای پیام/

پلیس مجبور به تیر‌اندازی در جریان تعقیب قاتل فراری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.