موسس نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره زنجان از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در این هنرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ فغفوری موسس نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره زنجان گفت: نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره زنجان با شعار «مهارت آموزی، تدبیر امروز، آسایش فردا» برای سال تحصیلی ٩٨-٩٧ از بین علاقمندان ثبت نام می‌کند.

فغفوری با اشاره به اینکه هنرستان سوره غیردولتی است و با حمایت اساتید باسابقه و هنرمندان برتر استان برای سال تحصیلی ٩٨-٩٧ در پایه دهم و یازدهم ثبت نام می‌کند، گفت: این هنرستان در رشته‌های موسیقی، پویانمایی (انیمیشن)، فتوگرافیک، صنایع دستی، معماری داخلی، تصویربرداری، عکاسی دیجیتال، گرافیک رایانه و طراحی دوخت ثبت نام می‌کند.

وی بیان کرد که ظرفیت پذیرش در این هنرستان ٤٥ نفر است و شرط معدل بالای ١٨ و مصاحبه با دانش آموز و اولیاء از شرایط ثبت نام در این هنرستان می‌باشد.

موسس نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران سوره از برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و ساعات اضافه برای دروس مهم در برنامه هفتگی خبر داد و گفت: در این هنرستان از هنرمندان متعهد و معلمان خردمند و آگاه به علم روزجهت ارتقای سطح کیفی آموزشی استفاده خواهد شد.

فغفوری با اشاره به اینکه خدمات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی جامع جهت ادامه تحصیل هنرجویان در دانشگاه‌ها ارائه خواهد شد، گفت: برگزاری اردو‌های فرهنگی و بازدید از موزه‌ها و نمایشگاه‌ها به فراخور مواد درسی هر رشته و برپایی نمایشگاه آثار فردی وگروهی و کارگاه‌های علمی و هنری در طول سال تحصیلی از تاکیدات این هنرستان است.

علاقمندان برای ثبت نام به زنجان، کوچمشکی، مابین چهارراه اول و دوم، ساختمان زبانسرای ایران زمین (شیفت صبح) مراجعه و یا با شماره‌های ٠٩١٩١٤١٨١١٥ و ٣٣٤٧٨١١٥ تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/ع

شروع ثبت نام نخستین هنرستان هنر‌های زیبای دختران با ظرفیت ۴۵ نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.