مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری نخستین همایش تخصصی تبیین سیاست ها و اقدامات رسانه ملی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: نخستین همایش تخصصی تبیین سیاست‌ها و اقدامات مراکز درباره بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی روز‌های جمعه و شنبه ۲۹ و ۳۰ تیرماه در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این کارگروه تخصصی، نشست تخصصی سیما و شبکه شما، نشست تخصصی صدا، نشست تخصصی خبر و نشست تخصصی فضای مجازی است.

سهرابی به تشریح نشست‌های عمومی و تخصصی این کارگاه دو روزه پرداخت و افزود: در نشست عمومی به بیان سیاست ها، اهداف و راهبرد‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود و مدیریت پیام و برنامه سازی در رسانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در نشست تخصصی که با حضور حوزه‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی مراکزجنوب کشور، برگزار می‌شود طرح‌ها و سیاست‌های کلی قابل اجرا در مراکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس نشست با جبهه فرهنگی استان را از دیگر برنامه‌های این نشست است.

سهرابی اضافه کرد: همچنین در این کارگاه دو روزه جلسه‌ای با فعالان جبهه فرهنگی استان فارس برگزار می‌شود و فاطمی رئیس سیمای استان‌ها با فعالان فرهنگی این جبهه دیدار و گفتگو می‌کند.

وی گفت: در این گردهمایی دو روزه از رژی پخش سیما، گرافیک جدید شبکه فارس و دکور جدید خبر سیما رونمایی و دوره آزمایشی این طرح‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ن

همایش تخصصی تبیین سیاست‌ها و اقدامات رسانه ملی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.