امیر حسین فتحی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در پایان جلسه هیئت مدیره، درباره مسائل مربوط به این باشگاه توضیحاتی داد.

فتحی: امیدوارم بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امير حسين فتحى مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در پایان جلسه هيئت مدیره گفت: ابتدا لازم می دانم از زحمات دوست و برادر عزیزم افتخاری تشكر کنم و همچنین درگذشت پدر وى را تسلیت بگويم.

او ادامه داد :امروز به عنوان سرپرست مجموعه انتخاب شدم و امیدوارم با هماهنگی و تعامل اعضای هیئت مدیره باشگاه مردمی و بزرگ استقلال را به جایگاه اصلی و واقعى برسانیم.

فتحى بيان كرد :با هماهنگی و تعامل اعضای هیئت مدیره ،پشتیبانی و حمایت همیشگی وزارت ورزش و جوانان شرايط خوبى را براى هواداران رقم مى زنيم اميدوارم بتوانیم استقلال را به جایگاه خودش برسانیم.


بیشتر بخوانید:

جلسه اضطرارى در باشگاه استقلال

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند

زنگها برای استقلال به صدا در آمد/مدیران متهم استقلال در آستانه استعفا/ باشگاه فیزیوتراپی با مدیریت افتخاری و توفیقی!

شفر به استعفای مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد

مدیر عامل استقلال استعفا داد

گسل تغییرات زیر باشگاه استقلال فعال شد


او در مورد اینکه از روز اول مشخص بوده وى جانشین افتخاری خواهد بود توضيح داد: مطمئنا اگر چنین موضوعى بود همان روز اين اتفاق رخ می‌داد ، افتخاری به خاطر مشکلاتی که داشت استعفا کرد و وزارت ورزش و جوانان هم رسيدگى به اين موضوع را به هیئت مدیره واگذار کرد که این مسئولیت هم به من واگذار شد.

مدير عامل جديد باشگاه استقلال درباره برنامه های استقلال در آينده و وضعیت بد اين تيم در فصل نقل و انتقالات گفت: به طور حتم تک تک موارد بررسی خواهد شد و امیدوارم مسائل حل شود. استقلال باشگاه بزرگی است و هیچ وقت متکی به چند بازیکن نبوده است. همچنين بازيكنان بسيارى به اين باشگاه آمده اند و رفته اند اما مطمئن باشيد با کمک پیشکسوتان و بزرگان استقلال مشکلات را برطرف می کنیم.

فتحی درباره سفر به تركيه و جذب تيام و جپاروف بيان كرد : در صورت نیاز در اين باره با رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت می‌کنم و به طور حتم اگر نیاز باشد در ترکیه حضور پيدا مى كنم .هر کاری بتوانم برای جذب تیام و جپاروف انجام می‌دهم. هواداران استقلال در روزهای گرم وسرد کنار تیم بوده اند و روزهای خوبی را کنار باشگاه سپری خواهند کرد. از تمامى مدیران قبلی كه زحمت کشیدند تشكر مى كنيم و از همه عزیزان تقدیر خواهيم كرد .در هر صورت اين ٢ باشگاه مشکلات خاص خودشان را دارند و به طور كلى همه باشگاه ها مشکل دارند.

مدير عامل جديد باشگاه استقلال افزود : اميدوارم با کمک حاميان مالى و اسپانسرهای جدیدی كه در اختيار مى گيريم منابع مالی را مدیریت کنیم تا مشکلات کمتر شود.

او در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه گفت: بايد بگويم تا به اينجا نسبت به انتخاب همکاران تصمیمات خوبى لحاظ شده و امیدوارم شاهد روزهای خوب برای استقلال و فوتبال کشور باشیم و هواداران استقلال باشگاه را مستحکم تر ببیند و همیشه کنار ما باشند.

فتحى همچنين در پايان عنوان کرد: افتخاری کماکان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در مورد شرایط این باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار