جلسه هم اندیشی داوران فوتبال بانوان استان بوشهر با حضور مسئول آکادمی داوران و تعدادی دیگر از مسئولان مربوطه برگزار شد.

آنچه در جلسه هم اندیشی داوران فوتبال بانوان بوشهر گذشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رییس کمیته داوران در گردهمایی هم اندیشی داوران فوتبال بانوان استان بوشهر اهداف تخصصی این آکادمی را برای حضار تشریح کرد و اظهار داشت: با شروع فعالیت آکادمی داوران فوتبال استان در بخش بانوان آینده‌ای درخشان در انتظار داوری فوتبال بانوان این استان است.

فخرالسادات هاشمی افزود: کسانی در این قطار رو به پیشرفت داوری فوتبال استان همراه خواهند شد که بتوانند با سرعت قطار هماهنگ شوند و از این به بعد برای اساس توانایی‌ها استعداد‌ها افراد به جایگاه خواهند رسید.

روح الله ارشادی رییس کمیته داوران استان بوشهر نیز در ادامه از لزوم تحمل سختی‌ها برای موفقیت سخن گفت و داوری استان را از نقاط قوت هیات فوتبال معرفی کرد.

وی ضمن اعلام شروع فعالیت آکادمی داوران فوتبال استان در بخش بانوان، آینده‌ای درخشان را در انتظار داوری فوتبال بانوان این استان پیش‌بینی کرد.

محمد نجفی رییس هیأت فوتبال استان بوشهر ضمن تشکر از تشکیل این گردهمایی به موفقیت‌های سال‌های اخیر هیات فوتبال بوشهر به خصوص در حیطه بانوان اشاره کرد و با ذکر سرگذشت زندگی خود، ناامیدی را بزرگترین دشمن در راه موفقیت خواند.

در این نشست از سوی کمیته داوران بانو زیراهیان به عنوان مسئول امور اجرایی داوران زن استان معرفی شد.

انتهای پیام/م

جلسه هم اندیشی داوران فوتبال بانوان استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.