نماینده پیشین مجلس ضمن انتقاد از خواسته کی‌روش، ایجاد یک نظام تشویقی شفاف برای نخبگان کشور را امری ضروری دانست.

تقاضای نمایده اصولگرا برای تدوین نظام تشویقی شفاف برای نخبگان علمی و ورزشی+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نوشت و آن خواهان اعطای معافیت خدمت وظیفه سربازی به برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این نامه، در صحفه اینستاگرامی خود نوشت معافیت از خدمت سربازی فقط برای ورزشکارانی است که قهرمان جهان می‌شوند و  تقاضای وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست کشور کاری غیرقانونی و غیرقابل اجراست. 

علیرضا زاکانی نماینده اصولگرا در مجلس پیشین در حساب نوییتری خود با انتقاد از تقاضای مربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای اخذ معافیت 7 تن از بازیکنان تیم ملی، به نبود نظام تشویقی مدون برای نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی اشاره کرد.

زاکانی در توییتر نوشت:

"با تقدیر از زحمات آقای #کی_روش، رفتارهای غلط ایشان برای تعیین شرط نرفتن سربازی فوتبالیست ها بسیار غلط بود اما به نظر ایجاد یک نظام تشویقی شفاف و اعلام آن برای نخبگان کشور از جمله نخبگان علمی، ورزشی و ... عین عدالته و مایه تشویق و دل گرمی آنها."

تقاضای نماینده اصولگرا برای تدوین نظام تشویقی شفاف برای نخبگان علمی و ورزشی +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۸ تير ۱۳۹۷
استخدام دولتی . اعطای وام
آخرین اخبار