فرماندار نمین گفت: میدان اسب دوانی و زمین گلف در جوار پیست اسکی روی چمن فندقلو احداث می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری، فرماندار نمین افزود: پیست اسکی 'فندقلو' دو منظوره بوده و با بهسازی و راه اندازی بالابر مخصوص، آماده استفاده ورزشکاران و علاقه مندان به صورت حرفه ای می باشد.

وی گفت: این پیست به بهسازی و نیز رفع برخی از نارسایی ها نیاز داشت که هم اکنون مشکلات و نارسایی های آن مرتفع شده آماده استفاده است.

فرماندار نمین به برگزاری اردوی آماده سازی تیم های ملی اسکی روی چمن زنان و مردان به مدت 20 روز در تیر ماه سال جاری در این پیست اشاره کرد و افزود: این پیست در شهرویور ماه میزبان مسابقات اسکی روی چمن قهرمانی جهان خواهد بود.

ناصری با بیان اینکه اردوهای تیم ملی اسکی روی چمن کشور در رده های سنی مختلف بیشتر دراین پیست برگزار می‌گردد ، اظهار داشت: از ویژگی‌ های مهم این پیست قابلیت برگزاری مسابقات اسکی زمستانی با توجه به زمستان های پر برف این منطقه می‌ باشد.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش یکی از مهم ترین اولویت ‌ها و برنامه ‌ها در این شهرستان به شمار می ‌رود و به جد پیگیر این موضوع بوده و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی ‌ها و هماهنگی‌ های لازم با متولیان این امر ، توسعه فعالیت ‌های ورزشی هوازی را در شهرستان نمین بیش از گذشته فراهم آوریم.

فرماندار نمین توسعه گردشگری و توریسم ورزشی را از اولویت های اصلی شهرستان نمین عنوان کرد و گفت: توسعه و گسترش رشته ورزشی اسکی می تواند نقش مهمی در جذب توریسم و توسعه گردشگری در منطقه نمین ایفا کند.

انتهای پیام/ع

پیست اسکی فندقلو


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.